panaitolikos Ασημένιος χορηγός 2017 - 2018
«Επίσημες Υπηρεσίες Μετάφρασης
και Διερμηνείας για την
ΠΑΕ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ»

Άρθρα

Adobe Flash CS4

Μαθήματα Adobe Flash CS4:

  1. Χρήση animation (κίνησης) και πολυμέσων για διαδικτυακή επικοινωνία
  2. Σωστή χρήση των πολυμέσων
  3. Έρευνα και κατηγοριοποίηση των τρόπων χρήσης του Adobe Flash
  4. Το περιβάλλον του Flash, εργαλεία, layers, βιβλιοθήκες
  5. Χρήση μεθόδων animation
  6. Δημιουργία interactive κουμπιών
  7. Εισαγωγή ήχων, δημοσίευση των παραγόμενων ταινιών flash.
  8. Δημιουργία εφέ
  9. Δημιουργία διαφανών κουμπιών
  10. Εισαγωγή στη γλώσσα ActionScript
  11. Έλεγχος του μεγέθους της ταινίας σε σχέση με την οθόνη που θα προβληθεί
 

Adobe Premiere

Στην προσπάθεια μας για περισσότερη μάθηση των μαθητών μας, ξεκινάμε την εκμάθηση του Adobe Premiere CS5 το οποίο φυσικά θα ξεκινήσει απο την βασική εκμάθηση του προγράμματος για να έχουμε μια πλήρη και γενική συγχρόνως γνώση του κορυφαίου Adobe Premiere CS5.

Το Adobe Premiere CS5 είναι απο τα κορυφαία προγράμματα επεξεργασίας video και φυσικά αυτό που το ξεχωρίζει απο τον συναγωνισμό είναι η συνεργασία του με πολλά απο τα προϊόντα της Adobe και κυρίως με το Adobe After Effects!

Actionscript 2.0, 3.0

actionscript

Ξεκινώντας ως ένα περιορισμένο σύνολο εντολών για το scripting του Flash Player 2 της τότε Macromedia, η ActionScript εξελίχθηκε μέσα από τις επακόλουθες εκδόσεις του Flash Player σε μια πλήρη scripting γλώσσα. Η άφιξη του Flash Player 9, πλέον ιδιοκτησία της Adobe, έφερε την ActionScript 3 η οποία περιλαμβάνει μεγάλο αριθμό βελτιώσεων σε επίπεδο δυνατοτήτων της γλώσσας αλλά και δραματική βελτίωση ως προς το performance.

Αντικείμενο Μαθημάτων:

  1. Εισαγωγή στην ActionScript 2, 3 και τις βασικές αρχές της Conditionals, loops, arrays, functions, etc.
  2. Εισαγωγή στην ActionScript 2, 3 (συνέχεια), Properties, methods, events, παραδείγματα πάνω στα 2 πρώτα μαθήματα
  3. Object-Oriented (OO) Programming Classes, inheritance, composition, encapsulation, polymorphism
  4. DisplayList & Timeline Πρoσθήκη/αφαίρεση DisplayObjects, χειρισμός του Playhead
  5. Text components HTML & CSS, events
  6. Components, αρχιτεκτονική, προγραμματισμός, σχεδιασμός φορμών και επικύρωση δεδομένων
  7. Animation με ActionScript, Tweening, easing, geometry, physics, Timeline animations
  8. Σχεδιασμός με Bitmaps, Bitmap caching, BitmapData class, Blend modes, Filters, encoding & saving
  9. Σχεδιασμός Διανυσματικών γραφικών με κώδικα, Graphics class, Geometry package, 9-slice scaling
  10. Ήχος, Play, stop, pause, buffering, changing volume & pan, handling mp3 files
  11. Video Encoding, components, full screen, captions
  12. Επικοινωνία Server/Client, Assets, Communicating across AVMs, Security
  13. XML & E4X, Επεξεργασία XML, loading, writing, Web Services

HTML 5

html-css

Η HTML είναι η γλώσσα με την οποία κατασκευάζουμε ιστοσελίδες. Τα αρχικά HTML σημαίνουν HyperText Markup Language. Οι ιστοσελίδες που επισκεπτόμαστε στο Internet δεν είναι τίποτε άλλο παρά αρχεία τα οποία περιέχουν κώδικα γραμμένο στην γλώσσα HTML. Οι browsers (όπως οι Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera και αρκετοί άλλοι) διαβάζουν τα αρχεία αυτά και εμφανίζουν το αποτέλεσμα του κώδικα HTML στην οθόνη μας.

Η HTML5

Η HTML5 είναι το νέο standard πρότυπο για την HTML, την XHTML και την HTML DOM. Η ανάπτυξη της HTML5 έγινε με την συνεργασία της World Wide Web Consortium (W3C) και της Web Hypertext Application Technology Working Group (WHATWG). Η WHATWG εργαζόταν επάνω στις web φόρμες και τις web εφαρμογές, ενώ η W3C, η οποία δημιούργησε και διαχειρίζεται τα πρότυπα της HTML και της XHTML, ασχολήθηκε με την ανάπτυξη του νέου προτύπου XHTML 2.0. Το 2006 αποφάσισαν να συνεργαστούν για να δημιουργήσουν το νέο πρότυπο, την HTML5.

C, C++

c

Η κατανόηση του αντικειμενοστραφούς τρόπου σκέψης για τη μοντελοποίηση και επίλυση προβλημάτων. Επίσης, η εισαγωγή στις βασικές δομές με τη χρήση της γλώσσας προγραμματισμού C++ σε ολοκληρωμένα περιβάλλοντα ανάπτυξης.

Περίγραμμα μαθήματος

- Εξοικείωση με τη γλώσσα προγραμματισμού και τις βασικές βιβλιοθήκες
- Κατανόηση εννοιών του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού (κλάσεις, αντικείμενα, ενσωμάτωση, απόκρυψη πληροφορίας, κληρονομικότητα, πολυμορφισμός)
- Εξοικείωση με τον αντικειμενοστραφή τρόπο ανάλυσης και σχεδίαση

Πίνακας περιεχομένων μαθήματος

- Εισαγωγή στον αντικειμενοστραφή τρόπο σκέψης.
- Αντικείμενα και Κλάσεις.
- Εισαγωγή στη γλώσσα προγραμματισμού C++ : Χαρακτηριστικά της γλώσσας, μεταβλητές, τύποι δεδομένων και παραστάσεις.
- Οργάνωση προγράμματος και δομές ελέγχου. Χρήση των βασικών βιβλιοθηκών.
- Δημιουργία κλάσεων και κατασκευή αντικειμένων.
- Συσχετίσεις μεταξύ κλάσεων.
- Η έννοια της αναφοράς.
- Κληρονομικότητα και Πολυμορφισμός.

e-learning-banner

Mini Gallery

gallerygallerygallerygallerygallerygallerygallerygallerygallery

 

 

prosfores

Επικοινωνία

address
Γρίβα & Χαβέλα 9
Αγ. Βαρβάρας 31 & Δελφών
telephone 26410 58385, 44264, 58218
fax 26411 00370
email
fb-logo Facebook